peut on poser une moquette sur une autre moquette

Comment choisir un tapis? Une moquette? Un carrelage ? Un parquet?

Modérateurs: claire.enfru, elodiedurable

peut on poser une moquette sur une autre moquette

Messagede raoule34 » Sam 24 Avr 2010 11:54

bonjour, j'aimerai poser une autre moquette sur mon ancienne moquette défraichie, car j'ai un grand hall ouvert à tous les vents sous mon appartement, je souhaiterais qu'elle m'amène plus d'isolation et si cela est possible, comment la maintenir en place. Merci pour la réponse. Cordialement
raoule34

Annonces idlead

Re: peut on poser une moquette sur une autre moquette

Messagede jesmangat » Dim 25 Avr 2010 08:40

Bonjour,
moi perso j'enlève la vieille je pense que tu nous demande çà car elle doit être vieille et collée mais pense que c'est nid a acariens et poussières, donc va ds les magasins de brico ils ont des pdts exprès pour décoller les moquettes et ton travail seront plus propre. Une moquette doit être posée sur un sol sec et propre.
Bon courage et a bientôt. ;)
jesmangat

Messagede AD-Lyon » Dim 25 Avr 2010 20:48

Bonsoir Raoul34,
je te déconseille de poser une moquette sur une moquette, la moquette du dessous risque dans le temps de se décoller et créer des boules sous la nouvelle.
Il est difficile que les deux supports se colle entre eux, même avec une moquette sur trame.
Je te conseille de l'arracher même si elle est collée, si dessous tu trouves de la mousse, il faudra l'arracher avec des outils à gratter sur lame de cutter.
Après il te reste le libre choix de la coller entièrement ou par du double-face à l’extrémité.
Je reste sur les mêmes idées que jesmangat ;) .

Image
Dernière édition par AD-Lyon le Mar 14 Sep 2010 11:18, édité 1 fois.
AD-Lyon

Messagede christof58 » Mar 27 Avr 2010 10:18

Non, pas de moquette sur une autre moquette! Pourquoi ? eh bien parce que une moquette est un revêtement de sol souple. En marchand dessus elle va faire des vagues et se détendre. En plus celle du dessous a certainement une mousse qui part en poudre, donc c'est pas génial :(
Et enfin on ne pose jamais un sol souple sur un autre sol souple. Il est possible de mettre un parquet sur une moquette et vis versa, mais une moquette c' est sur sol dur. Voila, montre nous le résultat :D
christof58

Messagede sandy61 » Mar 27 Juil 2010 14:35

Euh, je vais peut être dire une bêtise mais juste pour vous faire part de mon expérience et dans le même temps répondre à Raoul, pour éviter d'avoir à retirer mon ancienne moquette, j'ai opté pour un très beau tapis d'Orient en laine (qui m'a couté à quelques euros près le même prix que si j'avais du changer ma moquette), qui correspondait quasi parfaitement aux dimensions de la pièce que je souhaitais recouvrir. J'ai simplement mis du double face tout autour de mon tapis pour éviter que celui bouge et aujourd'hui je profite d'un sol moelleux et isolé... :D
A bientôt
Sandra
sandy61

ralph lauren lamps wholesale jewelry supplies

Messagede RredDig » Sam 19 Juil 2014 12:39

beginning of Spring in The u . s in addition to the transfer of the timing of Easter as opposed to prior year. It said the acceleration in rate of growth was despite a tough retail environment, particularly in the Us.Lalph Rauren Polo Australia
The organization said approximately 36% of the fiscal 2014 net revenues were earned in international regions away from the U.S. It noted rolling around 10Q filing that for fiscal 2014 increased revenues in the wholesale business contained in the Americas and our retail businesses across many of our major geographies were partially offset by lower revenues from your wholesale businesses in Europe and Asia, in addition net unfavorable moneyhttp://ralphlaurenireland.r2convergence.net
Whenever referring to segments, wholesale sales increased 24% to $983 million into the fourth quarter, fueled by broad-based boost in the Americas, including strong sales of accessories, the contribution on the newly transitioned Chaps mens sportswear operations, and double-digit development in Europe. Retail sales increased 5% to $845 million from $805 million driven by boost international operations and global store expansion, including newly transitioned operations nationwide and Nz. Retail sales for the year were also driven by double-digit development of e-commerce. Licensing revenues of $39 million on the fourth quarter was down 10% as mid-single-digit increase licensing revenues for Ralph Lauren products was beyond offset by lower revenues as a result of the Chaps and New zealand and australiaPolo Ralph Lauren Sale
stated it repurchased 3.2 million shares of their common stock during fiscal 2014 for $548 million, and returned one more $149 million to shareholders via dividend repayments. Following the fiscal 4Q14, it had $580 million available under previously authorized share repurchase programs for future buybacks. In November in 2010, the board approved a slight increase toward theRalph Lauren Ireland
A lower life expectancy than expected outlook dragged shares down as Ralph Lauren forecast revenue expansion of 3%C5% for fiscal 1Q15, within the consensus estimate of 10% growth. It expects revenue regarding 6%C8% for whole of fiscal 2015. The management said with the earnings call in which key areas of concentrate fiscal 2015 include global retail development, infrastructure investments and increased advertising.Cheap Louis Vuitton Bags UK
RredDig

ralph lauren x-caliber tactical rifles review

Messagede RredDig » Sam 19 Juil 2014 12:40

start Spring in Europe therefore the change in the timing of Easter if compared to the prior year. It said the acceleration in growth rate was despite an overwhelming retail environment, especially in the The united states.Cheap Ralph Lauren Polo
This agency said approximately 36% from the fiscal 2014 net revenues were earned in international regions outside the U.S. It noted during its 10Q filing that for fiscal 2014 increased revenues from a wholesale business through the Americas and our retail businesses across most of our major geographies were partially offset by lower revenues from your wholesale businesses in Asia and europe, and moreover net unfavorable currency exchangehttp://ralphlaurenireland.uniostudakozo.com Ireland
As far as segments, wholesale sales increased 24% to $983 million in fourth quarter, fueled by broad-based surge in the Americas, including strong desire for accessories, the contribution because of the newly transitioned Chaps mens sportswear operations, and double-digit surge in Europe. Retail sales increased 5% to $845 million from $805 million driven by increase in international operations and global store expansion, including newly transitioned operations for all of aussie and New Zealand. Retail sales towards year were also driven by double-digit increase e-commerce. Licensing revenues of $39 million of the fourth quarter was down 10% as mid-single-digit rise in licensing revenues for Ralph Lauren products was across offset by lower revenues from the Chaps and Australia and New ZealandRalph Lauren Australia
claimed it repurchased 3.2 million shares of the company's common stock during fiscal 2014 for $548 million, and returned an additional benefit $149 million to shareholders via dividend repayments. Pursuing the fiscal 4Q14, it had $580 million available under previously authorized share repurchase programs for future buybacks. In November not too long ago, the board approved an increase to qualify for thehttp://ireland.uniostudakozo.com
A cheaper than expected outlook dragged shares down as Ralph Lauren forecast revenue involving 3%C5% for fiscal 1Q15, underneath the consensus estimate of 10% growth. It expects revenue increase of 6%C8% for whole of fiscal 2015. The management said along the earnings call that our key features focus in fiscal 2015 include global retail development, infrastructure investments and increased marketing and advertising.http://www.miditech.org
RredDig

ralph lauren x stop n shop supermarket

Messagede RredDig » Sam 19 Juil 2014 12:41

learn to Spring in Canada and america and also the shift in the timing of Easter as opposed to prior year. It said the acceleration in rate of growth was despite a tough retail environment, mainly in the States.Lalph Rauren Sale Australia
Enterprise said approximately 36% of that fiscal 2014 net revenues were earned in international regions not in the U.S. It noted in its 10Q filing that for fiscal 2014 increased revenues from wholesale business within your Americas and our retail businesses across each of our major geographies were partially offset by lower revenues from our wholesale businesses in Europe and Asia, not to mention net unfavorable foreign currencyCheap Harrisfirmaz Ralphlauren Outlet Sale
As far as segments, wholesale sales increased 24% to $983 million of the fourth quarter, fueled by broad-based increase the Americas, including strong consideration in accessories, the contribution inside the newly transitioned Chaps mens sportswear operations, and double-digit boost in Europe. Retail sales increased 5% to $845 million from $805 million driven by growth in international operations and global store expansion, including newly transitioned operations within australia and New Zealand. Retail sales for your personal year were also driven by double-digit surge in e-commerce. Licensing revenues of $39 million in the fourth quarter was down 10% as mid-single-digit development in licensing revenues for Ralph Lauren products was much more than offset by lower revenues because of a the Chaps and New zealand and australiaCheap Ralph Lauren Australia
stated it repurchased 3.2 million shares of your company's common stock during fiscal 2014 for $548 million, and returned a different $149 million to shareholders via dividend repayments. Right after the fiscal 4Q14, it had $580 million available under previously authorized share repurchase programs for future buybacks. In November numbers, the board approved a small increase inside theRalph Lauren Outlet
A lower life expectancy than expected outlook dragged shares down as Ralph Lauren forecast revenue associated with 3%C5% for fiscal 1Q15, beneath the consensus estimate of 10% growth. It expects revenue development of 6%C8% for whole of fiscal 2015. The management said with the earnings call a key features focus in fiscal 2015 include global retail development, infrastructure investments and increased campaigns.Polo Lauren Ralph Australia
RredDig

ralph lauren wholesale nike shoes in usa

Messagede RredDig » Sam 19 Juil 2014 12:42

beginning Spring in The usa together with the change in the timing of Easter rrn comparison to the prior year. It said the acceleration in growth rate was despite a difficult retail environment, particularly in the Country of america.Cheap Ralph Lauren Polo
The organization said approximately 36% of the fiscal 2014 net revenues were earned in international regions outside the U.S. It noted during its 10Q filing that for fiscal 2014 increased revenues from your wholesale business in the Americas and our retail businesses across the whole major geographies were partially offset by lower revenues from a wholesale businesses in Europe and Asia, or net unfavorable fxhttp://ralphlaurenireland.uniostudakozo.com
Whenever referring to segments, wholesale sales increased 24% to $983 million in fourth quarter, fueled by broad-based boost in the Americas, including strong require for the accessories, the contribution using the newly transitioned Chaps mens sportswear operations, and double-digit rise in Europe. Retail sales increased 5% to $845 million from $805 million driven by development of international operations and global store expansion, including newly transitioned operations in Australia and New Zealand. Retail sales for a year were also driven by double-digit development of e-commerce. Licensing revenues of $39 million in their fourth quarter was down 10% as mid-single-digit development licensing revenues for Ralph Lauren products was approximately offset by lower revenues because of the the Chaps and Australia and New ZealandRalph Lauren Australia
said hello repurchased 3.Two million shares of the common stock during fiscal 2014 for $548 million, and returned an alternate $149 million to shareholders via dividend repayments. By the end of the fiscal 4Q14, it had $580 million available under previously authorized share repurchase programs for future buybacks. In November the past year, the board approved an improvement onto theCheap Ralph Lauren Ireland
The best than expected outlook dragged shares down as Ralph Lauren forecast revenue growth and development of 3%C5% for fiscal 1Q15, inside of the consensus estimate of 10% growth. It expects revenue regarding 6%C8% for whole of fiscal 2015. The management said inside the earnings call which a key regions of concentrate fiscal 2015 include global retail development, infrastructure investments and increased marketing.Lauren Ralph Sale Australia
RredDig

ralph lauren interiors online dating games

Messagede RredDig » Sam 19 Juil 2014 12:43

beginning Spring in Northern america with the transfer of the timing of Easter in comparison to prior year. It said the acceleration in growth rate was despite a challenging retail environment, mainly in the United states of america.Lalph Rauren Australia Sale
This provider said approximately 36% of the fiscal 2014 net revenues were earned in international regions beyond your U.S. It noted in its bristling 10Q filing that for fiscal 2014 increased revenues in our wholesale business with the Americas and our retail businesses across all of our major geographies were partially offset by lower revenues from the wholesale businesses in Europe and Asia, combined with net unfavorable foreign moneyhttp://ralphlaurenireland.r2convergence.net Ralph Lauren Ireland
In terms of segments, wholesale sales increased 24% to $983 million contained in the fourth quarter, fueled by broad-based development of south america, including strong desire for accessories, the contribution by the newly transitioned Chaps mens sportswear operations, and double-digit surge in Europe. Retail sales increased 5% to $845 million from $805 million driven by improve international operations and global store expansion, including newly transitioned operations within australia and New Zealand. Retail sales for any year were also driven by double-digit improvement in e-commerce. Licensing revenues of $39 million within a fourth quarter was down 10% as mid-single-digit rise in licensing revenues for Ralph Lauren products was finished offset by lower revenues as a consequence of the Chaps and Australia and New Zealandralph lauren this you may like
claimed it repurchased 3.Two million shares of the company's common stock during fiscal 2014 for $548 million, and returned a single $149 million to shareholders via dividend repayments. By the end of the fiscal 4Q14, it had $580 million available under previously authorized share repurchase programs for future buybacks. In November past year, the board approved a greater towardsRalph Lauren Ireland
The best than expected outlook dragged shares down as Ralph Lauren forecast revenue growth and development of 3%C5% for fiscal 1Q15, beneath the consensus estimate of 10% growth. It expects revenue growth and development of 6%C8% for whole of fiscal 2015. The management said onto the earnings call that the particular key aspects focus in fiscal 2015 include global retail development, infrastructure investments and increased selling.http://www.miditech.org
RredDig

Suivante

Retourner vers Décoration des sols

• Articles en relation
    Réponses
    Vus
    Dernier message